Toto je ukážkový obchod na testovacie účely. Objednávky nebudú vybavené. Skryť
Preskočiť na obsahPrevádzkovateľ e-shopu:
Obchodné meno: TripoLife s.r.o., Sídlo: Uhlištná 605/1, 971 01 Prievidza
IČO: 55 611 109
DIČ: 2122034123
IČ DPH: SK2122034123
Zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č.: 45533/R
E-mail: tripolife.sk@gmail.com
Telefón: +421 907604895
Web: www.tripolife.sk
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu tripolife.sk na webovej stránke www.tripolife.sk.
Kupujúci je povinný sa s týmto reklamačným poriadkom oboznámiť ešte pred objednaním tovaru. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s týmto reklamačným poriadkom a súhlasí s jeho znením.
Na všetok predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov odo dňa prevzatia
tovaru, pokiaľ nie je uvedené inak.
Záruka sa nevzťahuje najmä na:
Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť v záručnej dobe, inak tieto práva zanikajú.
Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u predávajúceho. Ak kupujúci naďalej používa tovar aj s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nebude reklamácia predávajúcim uznaná.
K uplatneniu reklamácie je potrebné vyplniť reklamačný formulár, v ktorom uvediete druh tovaru, kedy bol zakúpený, rozsah vady, dátum a podpis.
Reklamovaný tovar zašlite na adresu : Tripolife s.r.o., Uhlištná 605/1, 971 01 Prievidza. Do balíka priložte vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe (faktúru) , ktorý ste obdržali spolu s dodaným tovarom. Reklamovaný tovar odporúčame zaslať preukázateľným spôsobom( napr. doporučene). Tovar neposielajte na dobierku, pretože nebude prevzatý.
Tovar je potrebné zaslať čistý, kompletný a v primeranom balení.
O akceptácii reklamácie je kupujúci informovaný e-mailom, a to bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie.
Odstrániteľná vada
Je vada, ktorú možno opravou odstrániť bez toho, aby utrpel vzhľad, funkcia alebo kvalita výrobku.
Pri výskyte odstrániteľnej vady má kupujúci právo na:
– bezplatné odstránenie vady,
– výmenu tovaru za nový, ak oprava nie je možná v primeranej lehote,
– výmenu alebo odstúpenie od zmluvy, ak sa vada vyskytne opakovane (3× a viac) alebo ide o viacero rôznych odstrániteľných vád súčasne.
Neodstrániteľná vada
Je vada, ktorú nie je možné odstrániť, a ktorá bráni riadnemu používaniu tovaru.
Pri výskyte neodstrániteľnej vady má kupujúci právo:
– na výmenu tovaru za nový,
– na odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny,
– na primeranú zľavu z ceny, ak sa rozhodne tovar si ponechať.
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa jej uplatnenia. O výsledku
vybavenia reklamácie bude kupujúci informovaný písomne alebo e-mailom.
Po uplynutí lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva ako pri neodstrániteľnej vade.
V prípade oprávnenej reklamácie znáša všetky náklady súvisiace s reklamáciou predávajúci. V
prípade neoprávnenej reklamácie môžu byť kupujúcemu účtované náklady na prepravu a
diagnostiku.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a
plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len:
a) sporu medzi spotrebiteľom (fyzickou osobou) a predávajúcim,
b) prípadov, kde hodnota predmetu sporu prevyšuje 20 EUR s DPH,
c) spotrebiteľských zmlúv uzatvorených na diaľku (online).
Ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo má za to, že boli porušené
jeho práva, môže sa obrátiť na prevádzkovateľa e-shopu so žiadosťou o nápravu.
Ak na túto žiadosť predávajúci neodpovie alebo ju zamietne, kupujúci má právo podať návrh na
začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu ARS:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Ústredný inšpektorát SOI – Odbor medzinárodných vzťahov a ARS
Bajkalská 21/A, P. O. BOX 29, 827 99 Bratislava 27
Web: www.soi.sk
Platforma online riešenia sporov (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr
Tento reklamačný poriadok je platný od 15.7.2025.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tento reklamačný poriadok bez predchádzajúceho
upozornenia. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke e-shopu.